دیدار مدیریت شهری گلستان با جانباز سرافراز 70 درصد جنگ تحمیلی به مناسبت روز جانباز

جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

به مناسبت روز جانباز، رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری گلستان با «داود پژوهی» جانباز 70 درصد اعصاب و روان جنگ تحمیلی دیدار و از ایثار و جانفشانی ایشان تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس فرزین در این دیدار، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان را یک سعادت بزرگ خواند و اظهار کرد: حقیقتاً دیدار با چنین خانواده‌هایی که از جان خود و عزیزترین کسان خود گذاشته‌اند را هم وظیفه خود به عنوان یک خدمتگزار می‌دانم و هم اینکه آن یک عهد و پیمان دیگر برای ادامه راه این عزیزان باشد.

سرپرست شهرداری گلستان در این دیدار جانبازان را یادگاران دوران دفاع مقدس خطاب کرد و گفت: صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی رزمندگان اسلام در ادوار مختلف مخصوصاً 8 سال جنگ تحمیلی است.

وی یادآور شد: دیدار با جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران باعث تقویت روحیه مسئولان می‌شود و برای تدام راه شهدا بایست در مسیری که آنها برای تداوم آن فداکاری کرده‌اند، گام برداشت .

در این دیدار که به مناسبت روز جانباز و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) صورت گرفت، از زحمات و جانفشانی های داود پژوهی جانباز 70درصد جنگ تحمیلی که از کارکنان شهرداری گلستان نیز می باشد، با اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است پیش از این نیز در نمازخانه شهرداری گلستان از کلیه همکاران جانباز و فرزندان جانباز قدردانی به عمل آمد.

نمایش ادامه آرشیو