محکومیت اقدام آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط مدیریت شهری گلستان

سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملّت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیّت، در عرصه‌های سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، امور فرهنگی، هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌نماید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در بیانیه مهندس فرزین سرپرست شهرداری، علی حسنی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان که در محکومیت اقدام آمریکا در قرار دادن اسم سپاه در لیست گروه تروریستی صادر شده، آمده است:
«سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملّت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیّت، در عرصه‌های سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، امور فرهنگی، هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌نماید.
هر چند درک ارتباط سپاه و مردم، برای دشمنان این خاک، ناممکن است اما همگان می‌دانند که چه جنگ تحمیلی باشد، چه قهر طبیعت، چه مقابله با داعش و منافقین کوردل، چه مجاهدت در راه سازندگی، سپاه مردم ایران، حافظ جان و مال و شرف و ناموس ایران و ایرانی بوده و هست و خواهد بود.
نقش‌آفرینی سپاه در مقابله با داعش و سایرگروه‌های تروریستی دست‌ساخته‌ آمریکا و عملکرد قابل‌تحسین نیروهای تحت امر سرباز رشید اسلام، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در شکست داعش بر تمامی جهانیان بالاخص ژنرال‌های آمریکایی کاملاً مشخص است و مطمئناً همین قدرت متکی بر مردم و اشراف اطلاعاتی و امنیتی سپاه بر اوضاع منطقه است که لرزه بر اندام استکبار انداخته و اتاق فکر جنگ‌طلبان ترامپ، لاپوشانی شکست‌های پی‌درپی منطقه‌ای و فرار از مذمت‌های افکار عمومی را در تروریست خواندن سپاه دانسته؛ حال‌آنکه علی‌رغم هشدار کارشناسان، راهی شکست‌خورده را برگزیدند.
آنان که بارها و بارها در زیرپا نهادن اصول مدنی، اساسی و قانونی جهانی بی پروا و پیشگام بودند؛  بار دیگر در راستای اقدامات خصمانه گذشته خود و خوش رقصی های احمقانه برای صهیونیسم جهانی که منشأ و مبدأ تروریسم و جنایت علیه بشریت می باشند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برخلاف تمامی اصول نظامی و دیپلماتیک جهانی در لیست خود خوانده تروریستی قرار دادند بی آنکه بدانند که سپاه فرزند ملت و ملت پشتیبان سپاه است.
اکنون مدیریت شهری گلستان که قطره‌ای در دریای بزرگ ملت ایران است تاکید می کند بدخواهان گمان مبرند که ملت شریف ایران از حربه‌های آنها می‌ترسند بلکه محکم تر و استوارتر از دیروز در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک در کنار هم ایستادگی می‌کنند.
 اینک زمان آن رسیده است که محکم‌تر از قبل، دست در دست یکدیگر، بیش از پیش به سرزمینمان و وحدت  ملی آن که رمز اصلی پیروزی و تعالی انقلاب اسلامی بوده است بیاندیشیم و وفادار بمانیم.»

نمایش ادامه آرشیو