اعزام چندین اکیپ و ماشین آلات امدادی از طرف شهرداری گلستان به مناطق سیل زده

سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

در ادامه تلاش شهرداری گلستان برای امدادرسانی و کمک به مناطق سیل‌زده، چندین گروه امدادی و ماشین آلات به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مسئولیت اجتماعی امروز تمام نهادهای اجرائی و ستادی، حضور در کنار هموطنان آسیب زده است . موضوعی که به خوبی در میان ‌ارکان گوناگون کشور و مردم نهادینه گردیده و در روزهای اخیر به نحوی درستی متبلور شده است.

بر اساس این گزارش، به دنبال تعیین استان تهران به عنوان استان معین استان خوزستان، شهرداری گلستان با هماهنگی فرمانداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان بهارستان گروهها و تجهیزات امدادی خود را جهت کمک رسانی به هموطنان سیل زده اعزام کرد.

سرپرست شهرداری گلستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در شرایط کنونی و نیاز هموطنان عزیز سیل زده به کمک، تمام تلاش خود را برای مساعدت به هموطنان دردمند کشور جهت بازگشت به شرایط عادی و مناسب به کار خواهیم برد.

مهندس فرزین با بیان اینکه شهرداری گلستان در ارسال کمک به استان گلستان نیز پیشقدم بود، افزود: کاروان اعزامی مدیریت شهری شامل دو دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر، یک دستگاه جرثقیل و تعداد نیروی خبره و کاربلد ظهر امروز جهت امدادرسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شد.

شایان ذکر است با همت و مشارکت شهرداری گلستان و جمعیت هلال احمر، تعداد 6 مورد چادر جمع آوری کمک های مردمی در نقاط مختلف شهر برپا شده است که خبر تکمیلی آن و محل های جمع آوری به زودی به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

نمایش ادامه آرشیو