در آستانه سال جدید؛ اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار جهت آسفالت گسترده معابر

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

سرپرست شهرداری گلستان از آسفالت گسترده معابر با هدف افزایش رفاه و جلب رضایت شهروندان در طرح استقبال از بهار با اعبتاری بالغ بر 6 میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ یکی از مطالبات اصلی شهروندان داشتن معابری مسطح، بهسازی و آسفالت شده می باشد که با اهتمام شهرداری و پیگیری شورای اسلامی شهر گلستان در راستای تحت پوشش قرار دادن این درخواست به حق شهروندان، آسفالت و لکه گیری گسترده معابر در حال انجام است.
در همین راستا سرپرست شهرداری گلستان با بیان اینکه رضایت مردم و حل مشکلات آنها باید در اولویت همه فعالیت‌ها باشد، گفت: مدیریت شهری گلستان از هیچ تلاشی برای ارتقای ارائه خدمات به شهروندان دریغ نخواهد کرد، چراکه خدمت به مردم یک تکلیف الهی است و ما باید آن را در هر جایگاهی و منصبی که هستیم به نحو احسن انجام دهیم.
مهندس فرزین اظهار داشت: در همین راستا و در ادامه آسفالت معابر، معابر زیادی در سبزدشت، سی متری شهید ستاری، 24 متری شهید چمران، محله قلعه میر، شهرک امام حسین (ع)، محله باغ مهندس، بلوار شهید ابدام، شهرک الهیه، محله حسن آباد، جاده ساوه و... در طرح استقبال از بهار با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال لکه گیری یا آسفالت شده است و تا لحظه تحویل سال ادامه خواهد داشت.
وی در پایان با بیان یادآور شد: با اجرای برنامه‌ها و تکمیل طرح‏‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و برای رساندن این شهر به جایگاه شایسته خود، تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با عنایات الهی و همیاری مردم شاهد آبادانی و پیشرفت روزافزون آن باشیم.

نمایش ادامه آرشیو