به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا؛ دیدار و تجلیل مدیریت شهری گلستان از مادر شهید خالقی

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، مدیریت شهری گلستان به همراه امام جمعه و رئیس بنیاد شهید شهرستان بهارستان با خانواده شهید خالقی دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس فرزین سرپرست شهرداری گلستان به همراه علی حسنی رئیس و یوسف مهدوی عضو شورای اسلامی شهر گلستان، حجت الاسلام و المسلمین نورپور امام جمعه بخش گلستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از مسئولین شهرداری با خانواده شهید خالقی دیدار و از ایثارگری های ایشان تجلیل و قدردانی کردند.
مهندس فرزین در این دیدار بیان داشت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.
مهندس فرزین افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.
وی اظهار داشت: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.
سرپرست شهرداری گلستان در پایان با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است.
در پایان نیز با اهداء هدایایی از مجاهدت ها و نیز خدمات ارزنده خانواده معزز شهید خالقی تجلیل شد.

نمایش ادامه آرشیو