با هدف استقبال از سال جدید، گلستان زیر غلطک آسفالت رفت

سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

 مهندس فرزین: شهرداری گلستان با نگاه عادلانه به تمام مناطق شهر، عملیات آسفالت معابر را با چندین گروه مجهز و مجزا آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مديريت شهري با هدف ارتقاء سطح كيفي زندگي شهروندان ، همواره بر آن است تا مشكلات معابر و فضاهاي شهري را برطرف كرده و قابليت استفاده راحت تري را از اين فضاها براي مردم فراهم سازد، با اين وجود مشكلات آسفالت برخي از معابر درسطح شهر اجتناب ناپذير است كه بايد با تلاش و برنامه ريزي صحيح، اين مشكلات مرتفع گردند.

در همین زمینه مهندس فرزین سرپرست شهرداری گلستان از آغاز دور جدیدی از لکه گیری و آسفالت معابر در طرح استقبال از بهار با نگاه ویژه به محلات مختلف خبر داد و گفت: تخریب و حفاری های گاه و بی گاه در دل خیابان ها و کوچه ها بی آنکه پس از پایان آن، مرمتی و زیرسازی مناسبی شوند، در خوش بینانه ترین حالت وصله های ناهموار و بی ریخت و نازیبا را به خود می بینند و بیشتر از آن که موجب راحتی شهروندان شوند، با به وجود آمدن سطوحی نامتوازن اسباب زحمت شهروندان را فراهم می آورند که این امر باعث هزینه مضاعف برای شهرداری جهت هموارسازی معابر می شود.

وی ادامه داد: با این وجود شهرداری گلستان زیرسازی، بهسازی و آسفالت معابر را با هدف تأمین آسایش شهروندان، جلب رضایت ایشان در طرح استقبال از بهار آغاز کرد.

سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به اولویت بندی بهسازی معابر خاطرنشان ساخت: تیمی از کارشناسان فنی شهرداری در حال شناسایی معابر اصلی و فرعی هستند تا هیچ گونه حقی از شهروندان در محلات مختلف ضایع نشده و با نگاه توسعه محور، همه محلات زیر غلطک آسفالت قرار گیرند که در همین راستا زیرسازی و آسفالت معابر محلات سبزدشت، قلعه میر، کوی گلستان، سلطان آباد و ... در حال اجراست.

نمایش ادامه آرشیو