پيام تبريك سرپرست شهرداری گلستان به مناسبت فرارسيدن دهه مبارک فجر

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

مهندس فرزین: پيروزي انقلاب اسلامي ايران، بدون شك معجزه اي الهي بود كه به دست معجزه گر مردي از سلاله پاك رسول خدا (ص) به انجام رسيد و چشم اميد مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خيره ساخت.

  به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛   مهندس فرزین سرپرست شهرداری گلستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي پيامي به شرح ذيل صادر كرد.

بسم الله الرحمن الرحيم

شكل گيري انقلاب اسلامي و پيروزي اين شجره طيبه بي شك ذيل عنايات ائمه معصومين(ع) و امام عصر(عج) و با رهبري امام خميني(ره) آغازگر زمينه‌اي براي گسترش آزادگي و آزادي‌خواهي در سطح جهان بود.

آرمان هاي انقلاب و امام راحل عظيم الشان بسترساز تحقق نظامي مردم سالار و متكي بر مباني اسلامي شد و اين مهم محقق نبود جز با بسط آزادگي و آزادي‌خواهي در بطن جامعه و پس از سال‌ها مبارزه، ۱۲ بهمن‌ماه و ورود امام خميني به ميهن طليعه شكل‌گيري اين شجره طيبه بود.

با ورود امام خميني(ره) به كشور روح پيروزي در ملت نهادينه شد و توانستند با مقابله با استكبار و ايادي آنها در كشور در ۲۲ بهمن پيروزي خود در برابر ظلم و سلطه را محقق سازند.

امروز بدون شك شكل گيري بيداري اسلامي در كشورهاي مختلف و آزادي‌خواهي ملل جهان متاثر از آزادگي مردمان ايران اسلامي و تلاش آنها براي گسترش عدل و داد در بين جهانيان است.

ملت ايران در هر جاي دنيا كه باشند اين روحيه استقلال و آزادي و اسلاميت را گسترش مي‌دهند و همين شد كه ملل آزاده به تاسي از اين نظام توانستند پيروزي هاي بزرگي را در برابر سلطه گران به دست آورند و اين مهم امروز با زعامت مقام عظماي ولايت حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله العالي) محقق شده است.

اينجانب ضمن تبريك ايام سراسر نور و الهي دهه مبارک  فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی و ایام شهادت حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س) تسلیت و  به تمام مردم فهيم، ولايت مدار و انقلاب شهر گلستان به ويژه خانواده معظم شهدا و ايثارگران بار ديگر بيعت ناگسستني فعالان مجموعه مديريت شهري را با شهداي والا مقام و  امام شهدا تجديد و از خداوند متعال استمداد مي‌طلبم كه اين انقلاب را با انقلاب حضرت مهدي(ع) متصل و سايه مقام معظم رهبري(مدظله العالی) تا انقلاب منجي عالم بشريت مستدام دارد.

نمایش ادامه آرشیو