همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال توسط شهرداری گلستان به بهره برداری می رسد.

یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷

مهندس فرزین سرپرست شهرداری گلستان از افتتاح و بهره برداری از 9 پروژه عمرانی، خدماتی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی در دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد.
سرپرست شهرداری گلستان از افتتاح و بهره برداری از 9 پروژه عمرانی، خدماتی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی در دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس فرزین در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از افتتاح 9 پروژه عمرانی، خدماتی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی در این ایام خبر داد و گفت: شهرداری گلستان در دهه مبارک فجر امسال پروژه سالن فرهنگی ورزشی سبزدشت، فازهای 1 و 3 پارک رودکنار شادچای، ساختمان کلانتری و یگان امداد قلعه میر، کتابخانه طبقه فوقانی ایستگاه شماره 5 آتش نشانی، زیرسازی زمین چمن ورزشگاه الهیه، پل عابر پیاده سر سی متری شهید ستاری، دوربرگردان سر بلوار شهید ابدام و فاز اول پروژه بزرگ هدایت آبهای سطحی را به بهره برداری خواهد رساند.
وی افزود: این پروژه ها که حاصل تلاشهای شبانه روزی مجموعه شهرداری و حمایت های  بی دریغ شورای اسلامی شهر گلستان می باشد با اشتغال زایی مستقیم برای حداقل 50 نفر، بیش از 18 میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته داشته که 100 درصد آن از اعتبارات داخلی شهرداری بوده است.
سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به اینکه انجام پروژه های عمرانی در سطح شهر یکی از نیازهای اساسی برای توسعه گلستان است، خاطرنشان ساخت: علاوه بر پروژه های یاد شده، چند پروژه اساسی در شهر گلستان از جمله تنها زورخانه شهرستان بهارستان، سالن ورزشی شهرک امام حسین در حاشیه رودخانه شادچای و دو باب کتابخانه در قلعه میر و گلستان از روند رشد مطلوبی برخوردار است، که آنها نیز در آینده نه چندان دور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

 

نمایش ادامه آرشیو