شهردار گلستان: کمربندی شمالی شهر ضامن ترافیک جاده ساوه می شود

یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷

مهندس عرب: پیشرفت مطلوب در پروژه کمربندی شمالی شهر گلستان با اجرای جدول از خیابان امیر کبیر تا انتهای سی متری شهید ستاری ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان به خبرنگار روابط عمومی گفت:  با بهره برداری از این پروژه، حجم قابل توجهی از ترافیک جاده ساوه کاهش می یابد و شهر گلستان به استاندارد ها نزدیک می شود.
شهردار گلستان: به دلیل ورود خودروهای ترانزیتی به داخل شهر گلستان احداث کمربندی شمالی شهر مطالبه جدی مردم است که این پروژه با پیشرفت 60 درصدی همراه می باشد و همزمان در دو نقطه در حال اجراست.
مهندس عرب یادآور شد: پروژه فوق از اساسی ترین طرح های ترافیکی شهر گلستان محسوب می شود که از انتهای خیابان امیر کبیر (ریل آهن) به سمت جاده شهریار در حال اجراست.
ایشان با اشاره به هدف ما خدمت رسانی و خدمتگزاری به شهروندان است، افزود: این پروژه 3 کیلومتر متراژ دارد و ۱۴۰ ملک شخصی در اجرای طرح کمربندی شمالی شهر گلستان توافق جهت تملک و تخریب خواهد شد و مردم فهیم شهر گلستان مصمم باشند با اتمام اجرای این پروژه شاهد کاهش چشمگیر ترافیک جاده ساوه خواهیم بود.
شهردار گلستان در پایان به تسریع در انجام این پروژه و جلوگیری از ترافیک حاصل از احداث این پروژه اشاره نموده و گفت: در راستای خدمت به همشهریان عزیز پروژه های عمرانی سطح شهر به صورت شبانه روزی در حال پیگیری و اجراست و امیدواریم طبق زمان بندی تعیین شده به اتمام رسیده و شاهد شکوفائی و رونق هر چه بیشتر شهر گلستان باشیم.

نمایش ادامه آرشیو