مهندس عرب: شهرداری گلستان برای ساخت سینما در منطقه زمین واگذار می کند

سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷

شهردار گلستان از اعلام آمادگی شهرداری برای واگذاری زمین جهت ساخت سینما در شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، مهندس عرب شهردار گلستان صبح دوشنبه در نشست مشترک کار گروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران و شهرستان بهارستان که با حضور محمد حسین مقیمی، استاندار تهران برگزار شد از احداث ۲ کتابخانه جدید در گلستان خبر داد و اظهار داشت: هر کدام از این کتابخانه ها در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع در ۴ طبقه و یک سرای محله در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع در ۳ طبقه است.

مهندس عرب در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری گلستان اهتمام زیادی در افزایش سرانه های فرهنگی این شهرستان دارد گفت: نیاز شهرستان به مراکز فرهنگی و اجتماعی به خوبی احساس می شود و اگر هر کدام از نهادهای ذیربط قدم کوچکی برای رفع این نیازها بردارند مشکلات فرهنگی اجتماهی شهرستان بسیار زودتر از آنچه که نشان داده می شود حل خواهد شد.

شهردار گلستان از اعلام آمادگی شهرداری گلستان برای واگذاری زمین جهت ساخت سینما در این شهرستان نیز خبر داد و بیان داشت: مدیریت شهری گلستان در راستای افزایش سرانه های فرهنگی آمادگی خود را برای واگذاری زمین به بخش خصوصی جهت احداث سینما اعلام می کند.

وی شهر بهارستان را دارای ظرفیت مناسبی برای احداث سینما دانست و ادامه داد: با احداث سینما گام موثری در رشد فرهنگ و پر کردم اوقات فراغت جوانان و مردم شهرستان برداشته خواهد شد.

نمایش ادامه آرشیو