تشریح اقدامات شهرداری گلستان در طرح استقبال از مهر

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷

مهندس عرب اقدامات شاخص شهرداری به مناسبت بازگشایی مدارس در طرح استقبال از مهر را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ تعلیم و تربیت و فراگیری علم و دانش همواره در مسیر فرهنگ غنی ما و بویژه مکتب اسلام  از جایگاه والا و مقدسی برخوردار بوده است. به همین خاطر در فصل بازگشایی مدارس در سراسر میهن اسلامی جوش و خروشی بر پا شده و صحنه های زیبایی از شور و نشاط ملت فرهنگ دوست ایران را می توان در همه مناطق کشور مشاهده کرد.
شهرداری گلستان نیز همگام با سراسر کشور با اجرای اقداماتی مطلوب به استقبال بازگشایی مدارس رفته است که مهندس عرب شهردار گلستان ضمن گرامیداشت بازگشایی مدارس، اقدامات مجموعه مدیریت شهری را تشریح کرد.
وی بیان کرد: این طرح در راستای تدابیر مدیریت شهری و با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی شهر گلستان؛ تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی و مدارس، مشارکت پذیری دانش آموزان در بافت شهری، زیباسازی، ایمنی معابر، بازپیرایی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی محیط های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی اجرا شده است.
شهردار گلستان ادامه داد: رفع عیب و نقص و شست و شوی مخازن مکانیزه در اطراف مدارس و مراکز آموزشی، پاکسازی و لایروبی انهار خصوصاً مجاور مراکز آموزشی و شبکه فرعی جمع آوری آبهای سطحی نیز توسط مدیریت شهری انجام شد.
مهندس عرب افزود: دیوارهای بیرونی و محوطه بیش از 40 مدرسه به مساحت 12000 متر با موضوعات آموزشی و فرهنگی طراحی و رنگ آمیزی شده است.

نمایش ادامه آرشیو