شهردار گلستان: امنیت و آرامش از مؤلفه‌های مهم در اجرای پروژه‌های عمرانی است

یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان به نقلل از خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، صبح امروز بهروز کاویانی شهردار گلستان به همراه نادر سازور رئیس شورای اسلامی شهر گلستان ضمن دیدار با نورمحمدی فرمانده جدید انتظامی شهرستان بهارستان و تبریک انتصاب وی، به بحث و تبادل نظر در راستای ارتقای وضعیت امنیت شهر پرداختند.

کاویانی در این دیدار بر اهمیت امنیت و آرامش تأکید کرد و اظهار داشت: این امر به مدد زحمات جان برکفان نیروی باصلابت انتظامی برقرار شده و این مسأله در اجرای پروژه‌های عمرانی و اتخاذ تصمیمات شهری نیز تأثیرگذار است.

وی رویکرد شهرداری با سایر ادارات را تعاملی توصیف کرد و افزود: با توجه به اینکه ما دارای هدف مشترکی هستیم و آن هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان است، تعاملی بودن با ادارات شهرستان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که تاکنون نتایج خیلی خوبی به دست آمده و امیدواریم این تعامل، همراهی و همکاری همچون گذشته ادامه داشته باشد.

شهردار گلستان تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم مؤلفه‌ای بسیار مهم در حوزه شهری به شمار می‌رود و باید با گسترش همکاری‌ها بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه کنیم.

کاویانی بیان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی متعددی در دستور کار شهرداری گلستان قرار دارد و تمام سعی ما بر این بوده بتوانیم این پروژه‌ها را که در راستای افزایش امکانات رفاهی و تفریحی و درمانی مردم به شمار می‌رود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در شهرستان بهارستان به‌ویژه شهر گلستان با فرماندهی نورمحمدی نیز همچون گذشته امنیت، ثبات و آرامش حکمفرما شود.

نمایش ادامه آرشیو