سوت پایان | زیرگذر سه راهی آدران آماده افتتاح شد

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

 شهردار گلستان با اشاره به اینکه تقریباً پرونده پروژه بزرگ سه راهی آدران بسته شد، گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم این پروژه در هفته دولت رسما زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس علیرضا عرب شهردار گلستان در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: از هم اکنون این پروژه آماده بهره برداری است، اما از آنجایی که شهرداری و مردم شهر گلستان رنج فراوانی را برای تکمیل این طرح متحمل شدند به همین خاطر در نظر داریم طی مراسمی باشکوه با حضور مسئولان کشوری و آحاد مردم از این پروژه بزرگ رونمایی کنیم.

 وی ادامه داد: تکمیل پروژه زیرگذر سه راهی حاصل ۱۲ ماه تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر است که جا دارد از صبر و حوصله مردم نجیب شهر گلستان قدردانی کنیم.

عرب از حذف تابلوی روزشمار پروژه زیرگذر سه راهی آدران خبر داد و گفت: خدا را شاکریم که در اجرای این پروژه همگام با تابلوی روزشماری که تعیین شده بود پیش رفتیم، به همین خاطر تلاش می کنیم از این پس برای اجرای سایر پروژه های شهری از تابلوی روزشمار استفاده کنیم.

شهردار گلستان در خاتمه اضافه کرد: در ۱۲ ماهی که گذشت شهرداری علی رغم اجرای پروژه بزرگ زیرگذر سه راهی آدران نزدیک به ۳۰ طرح ریز و درشت را اجرایی کرد که به امید خداوند متعال در هفته دولت شاهد افتتاح بخشی از این طرح ها خواهیم بود.

نمایش ادامه آرشیو