۷ طرح عمرانی شهرداری گلستان، در هفته دولت افتتاح می شود

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷

شهردار گلستان از افتتاح و بهره برداری از 7 پروژه شاخص عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر420 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی عنوان داشت: سعی داریم با توزیع عادلانه و یکسان اقدامات و پروژه های شهری، خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه نموده و شاهد توسعه متوازن شهر گلستان باشیم.
 ارائه خدمات مطلوب در حوزه های عمرانی بطور یکسان در مناطق مختلف شهری گلستان توزیع عادلانه انجام دهیم که 7 پروژه رفاهی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی... افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
وی افزود: طی هفته های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای در پروژه های عمرانی که از خواسته های دیرینه ساکنین شهر می باشد، صورت پذیرفته و امروز پس از گذشت حدود یک سال خدمتی ماندگار، شاهد اتمام آنها هستیم.
مهندس عرب با اشاره به ادامه خدمت صادقانه و جهادی، یادآور شد: بخشی از تلاشهای شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان از میان خیل عظیمی از پروژه هایی که در دست اجراست، به ثمر نشسته که با  بهره برداری و افتتاح آنها در هفته دولت سال 1397 حلاوت کام مردم شهرستان بهارستان بویژه شهروندان فهیم گلستان بیش از پیش شیرین خواهد شد.
شهردار گلستان تصریح نمود: مدیریت شهری با اتحاد، همدلی و تلاش شبانه روزی در خدمت به مردم و توسعه همه جانبه شهر قدم برداشته و در هفته دولت 7 پروژه شاخص از جمله زیرگذر امام رضا (ع) سه راهی آدران، مجموعه بزرگ ورزشی و استخر قلعه میر، فاز سوم پارک حاشیه رودخانه شادچای( بین ده متری چهارم تا هشتم)، تکمیل دیوار ساحلی رودخانه شادچای (بعد از 10 متری هشتم)، بهسازی و ساماندهی  جاده ارتباطی ریه و ایستگاه شماره 5 آتش نشانی افتتاح و به بهره برداری می رسد که برنامه ریزی های لازم برای افتتاح این پروژه‌های در حال انجام است.

نمایش ادامه آرشیو