تغییرات اساسی در دوره پنجم مدیریت شهری گلستان برای مردم روشن است

شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷

مهندس عرب در بازدید امروز از طرح های عمرانی گفت: باید قدردان مردم باشیم که فرصت خدمت را برای ما فراهم کرده اند و باید از فرصت موجود برای خدمت به مردم استفاده کنیم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان در بازدید از پروژه های در حال اجرای شهرداری گفت: امروز در شهر گلستان ده ها پروژه به خواست شهر و شهروندان در حال انجام است که زمینه برای کار و خدمت به مردم تاکنون تحقق یافته است.
شهردار گلستان در ادامه بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر مجموعه شهرداری با شورای اسلامی شهر گلستان تأکید و تصریح نمود: اعضای شورای شهر در کنار شهرداری همه به دنبال برطرف‌کردن مشکلات شهر و شهروندان هستند و ما نیز باید با تمام توان در راستای اجرایی‌کردن سیاست‌ها و مصوبات این شورا تلاش می کنیم که این امر اکنون با طرح های عمرانی در سطح شهر برای مردم روشن است.
وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه عمرانی یادآور شد: پروژه‌های عمرانی خوبی در این 11 ماه شروع شده است که این اقدامات به سمت علمی شدن پیش می رود و در هفته دولت شاهد تحولات عظیمی خواهیم بود.
تأکید وی بر اجرای صحیح و رعایت جزئیات فنی و کارشناسی طرح های عمرانی در بحث نظارت دقیق روزانه ناظران پرتلاش شهرداری بر روند اجرای پروژه ها اعم از استفاده از مصالح باکیفیت با ماندگاری بالاتر، اجرای صحیح پروژه مد ‌نظر قرار گرفت.

نمایش ادامه آرشیو