مهندس عرب: شهر گلستان را به شهر #مدرن تبدیل می کنیم.

پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷

شهردار گلستان: در یازده ماه خدمتی بی منت به شهروندان 30 پروژه ارزشمند در حال احداث است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان با اعلام این خبر گفت: امسال را سال تلاش برای تحول در شهر گلستان و بازسازی #اعتماد_عمومی با فعالیت عمرانی و زیرساخت‌های آغاز و امیدوارم این شهر را به شهر مدرن مبدل کنیم.
شهردار گلستان اظهار کرد: شهروندان عزیز گلستانی آغاز #مدیریت_شهری گلستان در #دوره_پنجم_شورا را با آغاز به‌کار پروژه های شاخص همچون زیرگذر سه راهی آدران، سالن چند منظوره و استخر قلعه میر، تعریض معابر، سالن پهلوانی(زورخانه)، پارک امتداد رودخانه شادچای به مساحت 180 هزار متر مربع، کانال سیاب، ساخت سه زمین چمن مصنوعی، ایستگاه تاکسی سه راهی آدران، احداث ترمینال، خشکه چینی، آسفالت و جدولگذاری گسترده معابر و ... آغاز و این #اجرا نوید آن دارد که گلستان یک کارگاه عمومی عمرانی در ساخت‌وساز زیرساخت‌ها باشد.
وی بیان کرد: تمام طرح‌ها و پروژه‌ها از پشتیبانی #کارشناسی_دقیق به جهت برطرف کردن مشکلات شهری و مردم در حال انجام است و  بدون مطالعه سراغ انجام کاری نمی‌رویم، چون معتقدم اتلاف منابع، نیرو و امکانات خیانت به شهروندان گلستانی است که انتظار دارند شهرشان شایسته مردم خوب گلستان باشد.
مدیریت شهری گلستان در ادامه با اشاره به اینکه #کارهای_عمرانی سطح شهر باید اساسی انجام شود گفت: با تخصیص بودجه کافی جهت اصلاح روسازی و زیرسازی معابر در سطح شهر می توان شاهد پیشرفت بیش از پیش در امر زیرسازی و آسفالت ریزی در سطح شهر باشیم.
عرب جداسازی آبیاری# فضای_سبز از آب شرب را یک امر ملی دانست و اظهار داشت: استفاده از سیستم آبیاری نوین و بهبود وضعیت آبیاری فضای سبز نیز از اولویت های مهم شهرداری می باشد که هم اکنون پروژه  سیستم نوین آبیاری هانتری برای اولین با در بهارستان در بلوار آیت الله سعیدی از فرمانداری تا سه راهی آدران به طول سه کیلومتر  آغاز شده است.
وی در مورد لوله گذاری محله سبزدشت جهت جمع آوری آبهای سطحی و حذف لجنزارها گفت: برای اولین بار در شهرستان بهارستان  نصب لوله های پلی اتیلن سایز 600 دوجداره فاضلابی به منظورجمع آوری آب های سطحی جهت جلو گیری از #تجمیع_لجنزار پس از سال های انتظار شهروندان، به دست شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان تحقق یافت که کل مسیرهای تحت پوشش این طرح بیش از 340 متر طول است که اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان هزینه دربر دارد.
شهردار در پایان گفت: شهر گلستان نیازمند توجه همگان و مشارکت مردم می باشد و نمیتوان شهر را بدون همکاری شهروندان توسعه داد، بنابراین بنده به عنوان خدمتگزار مردم در شهر از تک تک همشهریان عزیز می خواهم ما را در #پیشبرد_اهداف مدیریت شهری در توسعه شهری یاری فرمایند و با نظر ارزشمند خود همراه ما باشند.

نمایش ادامه آرشیو