خرید و نصب 10 دستگاه ورزشی و بدنسازی در پارک محله ای یاس

یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

شهردار گلستان با اعلام این مطلب از ساماندهی پارکهای محله ای جهت احترام به حقوق شهروندی و ترغیب آنها به ورزش با هدف کاهش آسیبهای اجتماعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ تجهیز پارکها و بوستانهای سطح شهر یکی از فعالیت های ویژه سازمان سیما، منظز و فضای سبز شهری شهرداری می باشد و امروزه تعداد زیادی از پارکهای شهر به این وسایل مجهز هستند و تلاش برای دستیابی به فراغتی همراه با پویایی و نشاط و تندرستی راهی ثمربخش در کاهش آسیبهای اجتماعی می باشد.

در همین راستا شهردار گلستان با بیان اینکه ورزش، بخشی از زندگی سالم است و در دهه های اخیر هر روز به تعداد کسانی که ورزش می کنند افزوده می شود، خاطرنشان کرد: وجود فضاهای ورزشی در همه جای دنیا حق شهروندی محسوب می شود و در این راستا، امکاناتی مهیا شده تا شهروندان بدون هزینه، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

مهندس عرب خاطر نشان كرد: در همین راستا به منظور ارتقاء سلامت جسم و روان شهروندان، شهرداري گلستان مبادرت به تجهیز پارکها و عرصه های فضای سبز به وسائل تندرستی نموده که امید است به نحو مطلوبی توسط شهروندان مورد استفاده قرار گرفته و موجبات رضایتمندی آنان را فراهم آورد .

وي مهمترین هدف و رسالت شهرداری را توسعه زیرساختهای ورزش همگانی و ترغیب عموم شهروندان برای استفاده از اماکن ورزشی  دانست و گفت: استقبال شهروندان از پارک محله ای یاس سبب شد شهرداری نسبت به ساماندهي این پارک و نصب وسایل ورزشی و بدنسازی به تعداد 10 دستگاه اقدام نماید تا گامی دیگر در ترویج فرهنگ ورزش در بین همشهریان برداشته شود.

شهردار گلستان افزود: امید می رود با نصب ست های ورزشی و افزایش توجه مسئولان به تجهیز اماكن ورزشی بستر ترغیب شهروندان به ورزش فراهم شود .

مهندس عرب رسیدگی به مشکلات محلات را از اولویتهای شهرداری بيان كرد و ادامه داد: نصب ست های ورزشی در پارکهای محله ای از برنامه های این شهرداری است و نصب اين وسایل ورزشی در پارک ها گامی موثر در گسترش ورزش شهروندی مي باشد.

نمایش ادامه آرشیو