شهردار گلستان با صدور پیامی از عموم شهروندان عزیز جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

مهندس عرب: شهروندان فهیم و ولایی گلستان همراه با سراسر کشور به استکبار جهانی خواهند فهماند که هرگز از اصول و آرمانهای خود دست نخواهند کشید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان با صدور پیامی ضمن اعلام میثاق دوباره با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره)، از عموم شهروندان فهیم، ولایی و انقلابی جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، متن کامل پیام شهردار گلستان به شرح ذیل است: «انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)؛ احیاگر ارزش های والای اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر و برهم زننده هژمونی سلطه شیطانی صهیونیسم غاصب و استعمارگران نوین است. بی تردید روح استکبارستیز و عدالت خواه انقلاب اسلامی در مساله فلسطین عزیز تبلور یافته است.

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و یادآور حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

اکنون و در این مقطع حساس و مهم و در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس بعنوان یادگار ارزشمند و تاثیرگذار حضرت امام(ره)، تمامی برادران و خواهران و مردم شريف، غيور، انقلابي و هميشه در صحنه شهر گلستان و کارکنان شهرداری همراه و همگام با مردم سراسر کشور در حضوری دشمن شکن، حمایت و همراهی خود را با آرمان قدس و ملت مظلوم فلسطین اعلام  و به استکبار جهانی و خائنان به آرمانهای فلسطین خواهند فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان های خود دست نخواهند کشید و به مبارزان فلسطینی، این امید را خواهند داد که در مبارزه خود علیه اشغالگران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آنها هستند. از درگاه ايزد منان، عزت، اقتدار و پايندگي روزافزون اسلام و مسلمين و پيروزي نهايي مردم سرزمين قدس شريف را خواستارم.

وعده ما، صفوف بهم پیوسته و دشمن شکن راهپیمایی روز جهانی قدس»

نمایش ادامه آرشیو