15 خرداد نقطه عطف تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران اسلامی

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

مهندس جهان تاب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، قیام 15 خرداد 1342 را نقطه عطف تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران اسلامی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ متن کامل پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر گلستان به شرح ذیل است: «چهاردهم خرداد 1368، سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند. روزی که روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بعد از سالها مجاهدت، پارسایی و مبارزه با ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفان دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز همچون حیاتش منشأ بیداری و نهضتی دوباره شد و راه و یادش جاودانه گردید؛ چرا که او حقیقت بود و حقیقت همیشه زنده است.

امام راحل با اراده پولادین خود که ریشه در ایمان و توکل به خداوند متعال داشت توانست با تمسک به حبل الله و با کمک مردم و استقرار حکومت الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، استقلال، آزادی و آزادگی را در ملت ایران اسلامی تقویت نماید.

یوم الله 15 خرداد 1342 به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران اسلامی است و در واقع سرآغاز خواست و اراده ی آنان بود که خواهان رهایی از بند ظلم و ستم بودند، تا اینکه پس از طی یک دوره 15 ساله در بهمن 57 همچون نهالی نو رس به شکوفه نشست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ایام، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر را برای مردم شریف و متدین شهر گلستان از خداوند منان مسئلت می نمایم، ‌امیدوارم با پاسداری از آرمان های والای بنیان گذار انقلاب و خون پاک شهدا ، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سرافرازی آن تلاش کنیم.»

 

نمایش ادامه آرشیو