پیام تبریک شهردار گلستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷

مهندس عرب: حماسه فتح خرمشهر سبب شد خورشید اقتدار و امنیت به پهنای ایران اسلامی بتابد و دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مأیوس بماند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان با بیان اینکه حماسه فتح خرمشهر سبب شد خورشید اقتدار و امنیت به پهنای ایران اسلامی بتابد و دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مأیوس بماند، اظهار داشت: «سوم خرداد؛ سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفاداری به امام راحل و ولایت مداری مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند تا خورشید اقتدار و امنیت به پهنای ایران اسلامی بتابد و دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مأیوس بماند.
وی افزود: حماسه سوم خرداد را می توان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادها و دستاوردها در میان روزهای دفاع مقدس برشمرد و اگر بخواهیم از آثار دفاع مقدس محافظت و به نسل های آینده منتقل کنیم باید حماسه آزاد سازی خرمشهر را به نحو شایسته ای برای نسل جوان تبیین کنیم. بر همه ما فرض است تا یاد کنیم و گرامی بداریم رشادت‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی که در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب با تکیه بر قدرت لایزال الهی ، حماسه‌ای عظیم و نقطه عطفی همچون آزادسازی خرمشهر قهرمان را رقم زده و در آن دوران حساس، معادلات قدرت‌های استکباری جهان را بهم ریختند.
شهردار گلستان ادامه داد: امروز نیز دلاور مردان نیروهای مسلح و آحاد ملت غیور و همیشه در صحنه و شهید پرور ایران اسلامی با تمسک به سیره نبوی و نصب‌العین قرار دادن فرامین ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معزز کل قوا همچون کوهی استوار در برابر زیاده‌خواهی و یاوه‌سرایی دشمنان ایستاده و آماده جانفشانی هستند».
مهندس عرب در پایان ضمن تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به محضر فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، فاتحان خرمشهر، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس و مردم شهید پرور ایران اسلامی، عزت، اقتدار و توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت داشت.

نمایش ادامه آرشیو