یوسف مهدوی: سال ۹۷ سال توسعه امکانات فرهنگی و ورزشی شهرگلستان است

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

عضو شورای اسلامی شهر گلستان گفت : امسال طرحهای خوبی در حوزه های فرهنگی و ورزشی در شهرگلستان انجام و یا آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ یوسف مهدوی با اشاره به نیازهای شهرگلستان در بخش فرهنگی و ورزشی اظهار داشت : شهری که در آن سینما نباشد ، شهربازی و کتابخانه نباشد را نمی توان شهر کاملی دانست. یکی از کارهایی که آن را پیگیری می کنیم و به مردم وعده داده بودیم ، احداث سینما است .
وی افزود : در حوزه ورزشی نیز عملیات احداث استادیوم ۳۵۰۰ نفری و ۴ سالن ورزشی شروع شده است که نقش قابل توجهی در افزایش سرانه های ورزشی شهر خواهد داشت .
وی ادامه داد :  مردم شریف شهر گلستان با توجه به تراکم جمعیتی بالا ، فقط از استخر خلیج فارس  واقع در فلکه سوم استفاده می کردند . ولی به حول و قوه الهی امسال  یک استخر دیگر در قلعه میر  در حال احداث است . این پروژه  متفاوت با استخر گلستان است و  از استانداردهای لازم  برخوردار است.
مهدوی احداث زورخانه را یکی دیگر از کارهای صورت گرفته در حوزه ورزش شهرگلستان برشمرد و افزود : سال ۹۷ سال توسعه امکانات و زیرساختهای فرهنگی و ورزشی شهرگلستان خواهد بود .
او با اشاره به دیگر اقدامات شورای پنجم شهرگلستان تا کنون گفت : در  نیمه دوم سال گذشته 96 پروژه های خوبی در شهر آغاز شد . اولین اقدام شورای شهر گلستان در این چند ماه تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام دوره چهارم بود .
این عضو شورای شهرگلستان با بیان اینکه معضلی که در ادوار گذشته فکر  شورای  گلستان و مسئولان شهرستان بهارستان را به خود مشغول ساخته  ،  تکمیل و بهره برداری رودخانه شاد چای بود گفت :  این محل از گذشته نماد خوبی برای شهر نبود و خیلی از کسانی که به صورت مسافر از شهر ما تردد می کردند ، بوی تعفن حاشیه رودخانه شاد چای  خاطره بدی از شهرگلستان در ذهن آنها برجای می‌گذاشت . علاوه بر این تجمع معتادان و متکدیان در آنجا جلوه نامطلوبی داشت که در این دوره برای ساماندهی حاشیه شادچای اقدام شد و پارک زیبای مادر در آنجا به همت شورا و شهرداری گلستان ساخته شده است.
همچنین  تکمیل ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی هم یکی دیگر از کارهایی است که در این مدت انجام شده است .
مهدوی خاطر نشان کرد : یکی  از بزرگترین معضلات شهر گلستان این است که مالک اراضی شهر ،  یک نفر است.  برای انجام پروژه ها باید توافقاتی با مالک صورت گیرد . البته ما اجازه نمی دهیم  حقوق مردم  در این توافق ها پایمال شود و همه تلاش ما بر این است که دوره پنجم شورای اسلامی شهرگلستان ، دوره رشد و شکوفایی شهر باشد.

نمایش ادامه آرشیو