علی سلیمی: شورای پنجم گلستان برابر بیست سال گذشته کار عمرانی خواهد کرد

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر گلستان گفت : شورای پنجم گلستان به اندازه تمام ادوار قبلی کار عمرانی خواهد کرد. یعنی در  چهار ساله این دوره شورا برابر با بیست سال گذشته شهرگلستان پروژه و خدمت انجام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علی سلیمی با بیان اینکه بودجه عمرانی سالجاری شهرداری  50 میلیارد تومان مصوب شده است، افزود : دوستان و همکاران من در شورا با حساسیت و دقت بسیار ساعتها وقت صرف تدوین بودجه امسال کردند و امیدواریم در سال ۹۷ شاهد آغاز مرحله جدیدی از توسعه شهر باشیم .
وی ادامه داد : در شش ماه نخست فعالیت شورای پنجم ، شهرداری بودجه عمرانی نداشت . چرا که  هرچه کار عمرانی بود  همکاران ما در دوره چهارم که جا دارد از آنها تشکر هم بکنم،  انجام داده بودند.  ولی ما در قالب یک طرح  دو فوریتی19 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی  مصوب کردیم .  تاکنون حدود ۶ میلیارد تومان پروژه و کارهای مهمی انجام داده ایم  . ازجمله تعویض  جدول های  فرسوده شهر  برای اولین بار در تاریخ شهرداری و شورای گلستان انجام  شد .
سلیمی خاطرنشان کرد :  در همه محله ها به جز شهرک الهیه تعویض جدول های فرسوده انجام و  آسفالتها انجام شد . این طرح در شهرک الهیه امسال اجرا می شود .
رییس کمیسیون عمران شورای شهر گلستان از احداث ۱۱ سالن ورزشی در دوره پنجم شورا خبر داد و گفت :  کار ساخت ۵ سالن امسال انجام می شود .همچنین کار احداث سالن  2500 نفری را انشاالله با کمک فرمانداری و استانداری شروع خواهیم کرد.
سلیمی با بیان اینکه  در محدوده شهرگلستان  هیچ فضای سبزی نداریم گفت :  به جز  پارک فدک سبزدشت در محلات دیگر فضای سبز مناسبی وجود ندارد.  امسال حتما یک پارک محله ای را کلنگ زنی می کنیم . پارک  جنگلی صدهکتاری ریه هم  انشاالله  به تفرجگاهی در خور و شان مردم گلستان تبدیل خواهد شد.

وی تصریح کرد : دوران نمایندگی شورا ، دوران آزمون و خطا نیست و ما باید به وعده هایی که به مردم دادیم ، عمل کنیم . ما در شورای شهر مصمم هستیم  که این دوره 4 ساله به اندازه زحماتی که کل ادوار گذشته کشیدند ، کار کنیم .  
این عضو شورای اسلامی شهر گلستان اظهار داشت : توصیه همیشگی  من به همکارانم نه تنها در شهر خودمان بلکه در کل کشور  این است که بیایید دست به دست هم بدهیم و با عملکرد خوبمان و در کنار مردم بودنمان ،  باعث شویم شورا همانطور که جایگاه مقدسی است و نام شورا در قرآن کریم نیز  ذکر شده ، به جایگاه اصلی خود برسد .
سلیمی تاکید کرد : شهروندان به ما رای دادند تا  نوکر  و خادم مردم باشیم و ما به عنوان نوکری ملت افتخار می کنیم و آن را از هر چیزی بالاتر می دانیم.
وی گفت :  از شهردار خوب شهر گلستان  مهندس عرب تشکر می کنم . برای اینکه  بخواهیم به قولهایمان جامه عمل بپوشانیم باید به شهردارمان فرصت بدهیم و بتوانیم کمکش کنیم تا در کنار هم 10 شهردار و 10 شورا  باشیم ، یعنی ما نه شورا و یک شهردار نیستیم  بلکه 10 شورا و 10 شهرداریم. امروز با وجود فرماندار توانمند ، نماینده انقلابی و بخشدار پرتلاش و از همه مهمتر مردم همیشه همراه و قدرشناس،  بهانه ای برای کار نکردن نداریم .

نمایش ادامه آرشیو