حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری گلستان از سرمایه گذاری بخش خصوصی

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

 ابوالفضل مرادی عضو شورای اسلامی شهرگلستان  با بیان اینکه توسعه مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در شهرها یکی از راهکارهای مناسب در حل دغدغه‌های مالی شهرداری‌ها است، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری  گلستان از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کند .
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ ابوالفضل مرادی اظهار داشت: شهرگلستان در دو دهه ای که از تاسیس آن می گذرد، توسعه و تغییر چشمگیری یافته است  و بی شک در این تحولات نقش شورای اسلامی شهر پر رنگ بوده است .
وی افزود: یکی از اهداف اساسی شورا در این دوره ، افزایش سرمایه گذاری ها در شهر برای اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی است .
مرادی  با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها باید جذب سرمایه‌گذار و درآمد پایدار را هدف‌گذاری کنند، گفت: از آنجا که شهرداری‌ها وابسته به اعتبارات حاکمیتی نبوده و خودکفا هستند ، بنابراین هنر مدیریت شهری برنامه‌ریزی مطلوب در راستای مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های مختلف اقتصادی و درآمدزاست.
این عضو شورای اسلامی شهر گلستان اظهار داشت: حمایت و تسهیل امور اداری و حقوقی پروژه‌هایی که بعد از انتخاب سرمایه‌گذار و در حین اجرا به وجود می‌آید، برداشتن موانع که باعث کندی در سرعت اجرای پروژه‌ها می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است.
مرادی در ادامه به عملکرد شورای شهرگلستان در  دوره پنجم اشاره کرد و گفت : اعضای شورای شهر یکدل و مصمم هستند تا شهر گلستان به بهترین شرایط از نظر ارتقای سرانه ها دست یابد .
وی خاطر نشان کرد : احداث سالنهای ورزشی، کتابخانه  و بوستانهای جدید به منظور توسعه سرانه های فرهنگی ، ورزشی و فضای سبز از مهمترین اقداماتی است که شورای گلستان در سالجاری مدنظر دارد.

نمایش ادامه آرشیو