توسعه فضاهای ورزشی از اهداف مهم مدیریت شهری گلستان

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

علی شاهدی عضو شورای اسلامی شهرگلستان: توسعه فضاهای ورزشی از اهداف مهم شورای شهرگلستان است
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علی شاهدی گفت: شورای اسلامی هنوز جایگاه حقیقی خود را در میان مردم و مسئولان پیدا نکرده است که یکی از مهمترین دلایل آن نقص قانون شوراهاست .
علی شاهدی اظهار داشت : مردم انتظارات خاصی از شورای شهر دارند و برای حل اکثر مشکلات خود به شورا مراجعه می کنند . شاید آنقدر که مردم به شورا مراجعه می کنند ، سراغ  نهادهای دیگر نمی روند . البته ما به عنوان نمایندگان مردم در شورا تلاش می کنیم مطالبات مردم را پیگیری کنیم ، حتی مسایلی که خارج از حیطه وظایف ماست .
وی افزود : درست است که براساس قانون ، وظیفه شورای شهر نظارت است ، ولی به واسطه اینکه رابط بین مردم و مسئولان است ، به طور  غیرمستقیم با کارهای اجرایی درگیر است . شهرگلستان به خاطر مهاجرت هموطنان از اقصی نقاط کشور ، آمیزه ای از خرده فرهنگهای مختلف است . هر کدام از شهروندان شریف گلستان خواسته های به حق و در عین حال متفاوتی دارند که باید بتوانیم آنها را برطرف کنیم .
شاهدی به اهم اقدامات انجام شده توسط شورای پنجم شهرگلستان اشاره کرد و ادامه داد : خوشحالیم که ایجاد سایت اداری شهرستان را در شهرگلستان که مرکز بهارستان است به تصویب رساندیم و اراضی لازم برای این کار اختصاص داده شد . این یکی از بزرگترین دستاوردهای شورای شهر گلستان در این دوره است .
وی اضافه کرد : بخاطر ترافیک سنگین در شهرگلستان، ساختمان مرکزی شهرداری در خیابان شهید ابدام ، جنب بازار عطر سیب احداث خواهد شد .
این عضو شورای اسلامی شهر گلستان گفت : در زمینه توسعه فضاهای ورزشی نیز کارهای خوبی در حال انجام است . از جمله احداث خانه کشتی در فلکه سوم ، احداث زورخانه ، استخر قلعه میر و سه سالن ورزشی در سطح شهر .
شاهدی با بیان اینکه  سیاست شورا توسعه و توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر است ، تصریح کرد : تلاش می کنیم در مناطقی که اراضی مورد نیاز برای احداث سالنهای ورزشی وجود ندارد ، با خریداری  بافتهای فرسوده و تخریب آنها ، نسبت به ساخت سالن اقدام کنیم .
وی اضافه کرد : پیگیری بازسازی زمین چمن الهیه و احداث  زمین های چمن مصنوعی پارک مادر و سبزدشت از جمله اقداماتی است که در حوزه ورزشی انجام می شود . ضمن اینکه بزودی سالن مدیریت بحران واقع در پارک شورا به صورت موقت به امکانات ورزش کشتی تجهیز خواهد شد .
شاهدی احداث پارک جنگلی صد هکتاری ریه را از  اقدامات ماندگار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرگلستان عنوان کرد و گفت : بعد از اتمام کار بهسازی رودخانه شادچای ، به منطقه بکر و زیبای پارک ریه روی خواهیم آورد و با تجهیز آنجا به امکانات تفریحی و ورزشی ، می توانیم آنجا را به یک تفرجگاه بزرگ برای شهروندان تبدیل کنیم .
شاهدی تاکید کرد : رمز موفقیت شورا در وحدت و همدلی میان اعضا و پرهیز از اختلاف است . امیدواریم در این دوره در تداوم اقداماتی که از ادوار قبلی شروع شده است ، بتوانیم بهترین خدمات را به مردم قدرشناس گلستان ارائه نماییم

نمایش ادامه آرشیو