عزم مدیریت شهری برای برخورداری یکسان محلات گلستان از خدمات و امکانات شهری

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

موسی مرحمتی سخنگوی شورای اسلامی شهر عنوان کرد: مدیریت شهری در اجرای  پروژه های  عمرانی و خدمات شهری تلاش می کند همه محله های شهر  به طور یکسان  از امکانات برخوردار و بهره مند شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ موسی مرحمتی اظهار کرد:  از زمانی که ما به عنوان خادم مردم کار خود را در پارلمان شهری شروع  کردیم ،  سعی همه  اعضا بر این بوده که در تمام حوزه ها کارها به نحوی مدیریت شود که حوزه ای از دید مدیریت شهری به دور و مغفول نماند و این تعادل و بالانس در همه محله ها به چشم بیاید و همه مردم از امکانات شهری  برخوردار شوند.
وی افزود: در مصوباتی که شورای پنجم تاکنون داشته،  سعی کردیم  حتما به مسائل فرهنگی، اجتماعی، ورزشی توجه  داشته باشیم.  در این مدت احداث چندین کتابخانه و فرهنگسرا را مصوب کردیم  که در محله های مختلف جانمایی شده است .
مرحمتی به برنامه های شورای گلستان برای حمایت از نخبگان و افتخارآفرینان شهر اشاره کرد و گفت : در  شهرستان ما به ویژه شهرگلستان نخبگان علمی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی  بسیاری سکونت دارند و  زندگی می کنند که مایه افتخار و سربلندی شهرمان هستند . ما باید فضا را برای هرچه بهتر شکوفا شدن این عزیزان آماده کنیم . تلاش می کنیم علاوه بر تجلیل و تکریم آنان ،  فضاهایی از قبیل فرهنگسرا ،  کتابخانه و پژوهش سراها که  مورد نیاز و مطالبه دانشجویان و دانش آموزان است ، تامین کرده  و زمینه را برای شکوفایی هرچه بهتر آنان فراهم سازیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهرگلستان ادامه داد : در زمینه افزایش  فضاهای ورزشی ، شورای شهر ساخت ۱۰  سالن ورزشی جدید را طی این دوره مصوب کرده که در نقاط مختلف شهر جانمایی و ساخته می شود .
وی در خصوص تصمیمات شورای شهر برای توسعه امکانات و زیرساختهای فرهنگی گلستان خاطر نشان کرد : احداث  فرهنگسرا و سینمایی که در  میدان سعدی که   بودجه این پروژه پیش بینی شده ،  احداث سرای محله و  ساخت کتابخانه های جدید از برنامه هایی است که انجام خواهد شد .
سخنگوی شورای شهرگلستان با بیان اینکه تراکم جمعیت دانش آموزی بالای مدارس شهر می تواند در آینده به یک بحران تبدیل شود گفت : الان  برخی مدارس منطقه کلاسهایی  با ۴۵ دانش آموز برگزار می شود که این مشکل بخاطر کمبود فضاهای آموزشی ماست .
 همه اعضای شورای شهر هم قسم شدند که این مشکل را در حد توان مرتفع کند و  زمین هایی برای ساخت مدارس جدید اختصاص داده شود .
مرحمتی در پاسخ به این سوال که رسانه ها چه نقشی می توانند در پیشبرد اهداف و برنامه های شورای شهر داشته باشند اظهار داشت :  اصحاب رسانه بازوان توانمند مدیریت شهری هستند. یعنی هرجایی که اصحاب رسانه ورود پیدا کردند واقعا مشکلات و مطالبات  مردم به نحو احسن برطرف شده است. اعضای شورای پنجم گلستان دغدغه ای جز خدمت به مردم ندارند.  به محض اینکه رسانه ای  مشکلات را منعکس می نماید ، بلافاصله موضوع توسط اعضا پیگیری می شود .  این یعنی اینکه همه ما هم قسم هستیم و  همدل هستیم برای رفع مشکلات مردم .
 اصحاب رسانه اگر پای کار باشند و ما را به عنوان خدمتگزاران مردم در شورای شهر همراهی کنند ،  می توانیم قسمت اعظم مشکلات شهرمان را که یک شهر و شهرستان نوپایی است ،  برطرف کنیم.

نمایش ادامه آرشیو