پیام تبریک مهندس عرب شهردار گلستان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

مهندس عرب: ماه رمضان، ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی است و این آرمان مقدس در پرتو روزه دست یافتنی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: متن کامل پیام شهردار گلستان به شرح ذیل است: «ماه رمضان بهار قرآن و ماه فضایل و ضیافت بیکران الهی است که حلول شکوهمندش به دل های مشتاق مومنان روزه دار لحظه وصال را بشارت می دهد. رمضان فرا رسید و بندگان خدا را به ضیافت عشق و دلدادگی با معبود دعوت می کند.

اين ماه فرصتي براي آزمودن خويش در برابر نفس هاي دنيوي و مجالي براي پاكيزه شدن از هرگونه گناه می باشد و چه خوب است كه از ماه ميهماني و مهرباني خداوند كمال استفاده را نماييم.

در این ماه برای بندگان ، سفره ای به وسعت بخشندگی خدا پهن شده و اگر لایق باشیم تحول در رمضان یک تحولِ بزرگ است، تحولی از خویشتن به پروردگار، رهایی از منیّت برای نیل به آدمیت، از بی‌قیدی به مسئولیت، فرصتی مغتنم برای خدایی و آسمانی شدن، برای پیدا کردن گمشده‌های درون، گمشده‌هایی که اگر آنها را بشناسیم و پیدایشان کنیم در واقع واژه اشرف مخلوقات را درک کرده ایم.

خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را برما ارزانی داشته تا با بهره گیری از تعالیم جانبخش الهی و تاسی از سیره پیامبر اکرم (ص) بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر وبرکت بهترین بهره را بگیریم.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن این ایام پربرکت، از درگاه حق تعالی آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسألت نموده و امیدوارم با بهره گیری معنوی از لیالی پرفضیلت ماه مبارک رمضان و عمل به آنها همواره نقش مؤثری در توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر مقدس گلستان ایفاء نماییم.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری گلستان حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به تمامی مسلمانان جهان علی الخصوص مردم شریف و فهیم شهر گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای همکاران گرانقدر در خدمات رسانی شایسته به شهروندان، در این ماه عزیز قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمان را از در گاه احدیت مسئلت دارم.»

نمایش ادامه آرشیو