شهردار گلستان: اجرای پروژه های عمرانی شهر بدون وقفه و با مدیریت جهادی در جریان است

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

مهندس عرب به همراه معاون فنی و عمرانی و ناظرین شهرداری از روند پیشرفت پروژه های در حال اجرای شهرداری گلستان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب در بازدید از پروژه های عمرانی گفت: خدمات شهرداری گلستان بر تسهیل و سرعت دهی پروژه ها در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم است و در تلاش هستیم تا رضایت حداکثری شهروندان از مجموعه شهرداری حاصل گردد.

 شهردار گلستان ادامه داد: برنامه هایی که در سال گذشته تا کنون با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر به سرانجام و یا پیشرفت مطلوب  رسیده است و علی رغم رکود فعلی موجود، پروژه های عمرانی بدون وقفه در حال اجرا است.

مهندس عرب با بیان اینکه تحولی بزرگ در شهر گلستان رخ داده است خاطر نشان ساخت: همانطور که قبلاً نیز عنوان شده است پرونده پروژه ساماندهی رودخانه شادچای در سال جاری اتمام و تفرجگاه و فضای به مساحت  180 هزار متر مربع در حاشیه این رودخانه احداث خواهد شد.

شهردار گلستان ساماندهی و تسطیح معابر را از دیگر برنامه های شهرداری در سال جاری برشمرد و گفت: نهضت آسفالت مکانیزه و دستی معابر بر همچنان به ترتیب اولویت در حال اجرا است و شهروندان نیز می توانند وضعیت معبر محله خود را به شهرداری گزارش نمایند تا با مراجعه کارشناسان، اقدامات لازم جهت آسفالت صورت پذیرد.

شهردار گلستان پیشرفت اجرای مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر را چشمگیر توصیف و عنوان کرد: این پروژه مهم که علاوه بر استخر دارای دوسالن ورزشی نیز می باشد با سرعت قابل ملاحظه ای در حال اجرا است  و تا تابستان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

بازگشایی معابر از دیگر مواردی بود که مدیریت شهری گلستان با اشاره به آن به خبرنگار روابط عمومی، بیان داشت: علی رغم هزینه های زیادی که این مسئله برای شهرداری در پی دارد، بازگشایی معابر در دستور کار هست و بزودی اخبار خوبی در این زمینه منتشر خواهد شد.

مدیریت شهری گلستان از ریشه کن شدن گره ترافیکی سه راهی آدران تا تابستان سال جاری خبر داد و افرود: محور سه راهی آدران در گذشته ترافیک سنگینی ایجاد می شد و چند سالی پروژه تعطیل شده بود و با همت اعضای شورا و مدیریت شهری و پرسنل زحمتکش شهرداری این پروژه ملی به پیشرفت 75 درصدی دست یافته است و تا هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی در پایان از عملیات ساخت سایت مسافربری شهر گلستان خبر داد و افزود:  طراحی سايت پایانه مسافربری شهر گلستان خاتمه یافت و عملیات ساخت سایت مسافربری شهر گلستان بزودی آغاز می شود، پایانه مسافربری، عامل کاهش آسیب پذیری ساختار شهر است، بزودی آغاز می شود.

نمایش ادامه آرشیو