پیام تبریک شهردار گلستان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی شوراها

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

مهندس عرب: مدیریت شهری گلستان سعی دارد ضمن حفظ منافع و رعایت مصالح شهروندان، در جهت افزایش اعتماد آنان گام بردارد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: مهندس عرب شهردار گلستان به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها، ضمن گرامیداشت این روز و تبریک به اعضای محترم شورای اسلامی شهر گلستان، عنوان کرد: مدیریت شهری گلستان سعی دارد ضمن حفظ منافع و رعایت مصالح شهروندان، در جهت افزایش اعتماد آنان گام بردارد.
بر اساس این گزارش متن کامل پیام مهندس عرب به شرح ذیل می باشد:
«سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت.
نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیرگذار ی عینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید، بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهری است و یکی از نقش های این روز ، عطف توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود، جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری شهرها بدست آورده است.
مدیریت شهری با دو بازوی نظارتی (شورا) و اجرایی (شهرداری) در طول سال های گذشته سعی کرده است در فعالیت های خود ضمن حفظ منافع و رعایت مصالح شهروندان ، در جهت افزایش اعتماد آنان گام بردارد.
تجليل از اين روز در واقع نكوداشت ياد و خاطره كساني است كه شوراها را در قانون اساسي جمهوري اسلامي بوجود آوردند و امروز باید از زحمات کسانی که  چند دوره شوراها را براي اداره امور شهر و روستا با دلسوزي اداره كردند و در مديريت شهري و روستايي سهيم بودند بخصوص اعضای محترم دوره پنجم شورای اسلامی شهر گلستان قدردانی و سپاسگزاري نمود.
اين روز مهم را به همه ی اعضای محترم شورای اسلامی شهر گلستان که با وظيفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر تلاش می نمايند تبريک و تهنيت عرض نموده و اعلام میدارم که با همدلی و اتحاد بین مدیریت شهری و مجموعه شهرداری اقدامات و پروژه های مهمی در حال اجراست که می توان به  مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، پروژه پل زیرگذر سه راهی آدران، زورخانه(سالن ورزش های باستانی و پهلوانی)، احداث پارک در سراسر حاشیه رودخانه شادچای، احداث ایستگاه شماره 5 آتش نشانی، آسفالت، جدول و خشکه چینی گسترده معابر اشاره کرد که بهره برداری از آنها ضمن ارتقای سرانه های شهر، رضایت، اعتماد مجدد و طیب خاطر شهروندان را در پی خواهد داشت.»

نمایش ادامه آرشیو