فعالیت روزانه و طرح بهبود نگهداشت فضای سبز شهری شهرداری گلستان

یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از نظارت مستمر بر نگهداری فضای سبز در زمینه حفظ، کنترل و ارتقای سلامت فضای سبز شهری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس اسماعیل پور مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در این خصوص گفت:  برنامه ریزی در خصوص حفظ، نگهداری، ساماندهی و توسعه فضاهای سبز عمومی شامل بوستان ها، لکه های سبز، رفیوژها، معابر و بلوار ها و ... به صورت روزانه و مستمر در حال انجام است.
وی  افزود: در محورهاي مختلف شهري و به منظور شناخت کليه عوامل اعم از محدوديت‌ها وقابليت‌ها، این سازمان وظايف و اهداف خود را بر پايه نظارت و تحقيقات تسري بخشيده و بخش عمده‌ای از امور اجرائي را به بخش خصوصي واگذار کرده است و در حال حاضراز تجربيات عظيم خود در زمينه‌هاي تحقيقاتي و نظارتي استفاده و استانداردهاي لازم را جهت حفظ و نگهداري و توسعه فضاي سبز اعمال می‌کند.
این مسئول ادامه داد: ارتقای کیفی زندگی شهری، افزایش رضایتمندی شهروندان، اثربخشی و ارتقای کارآمدی فعالیت های مدیریت شهری و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در سطح شهر برای رسیدن به حداقل استانداردهای شهری  در تلاش هستیم.
طرح بهبود نگهداشت فضای سبز شهری، با تاکید مهندس عرب شهردار گلستان، از ابتدای فروردین 97 آغاز و در نواحی سه گانه به صورت جهادی در حال انجام است و تا کنون رضایتمندی چشمگیر شهروندان، نشان از عملکرد موفق طرح بهبود نگهداشت شهر داشته است.

نمایش ادامه آرشیو