سامانه 137 شهرداری گلستان، پاسخگوی همیشه بیدار شهر

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

شهرداری گلستان از طریق سامانه 137، درخواستهای شهروندان را دریافت و با ارسال به واحدهای ذیربط رسیدگی می کند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ امروزه جوامع بشری با توجه به رشد فزاینده ارتباطات و اطلاعات، نیاز به مدیریت خاصی دارند که بتوانند از سرمایه های انسانی و اجتماعی بهره کافی را ببرند تا با مدیریت صحیح در زندگی روزمره تسهیلات ویژه ای فراخور زندگی اجتماعی فراهم آورند.
کاهش زمان انجام خدمات، افزایش کیفیت و تسهیل در انجام ارتباطات را می توان از نیازهای تعاملات اجتماعی در عصر کنونی نام برد.
با توجه به گسترش فزایتده ابزارهای ارتباطی برپایه IT و دسترسی آسان شهروندان به سیستم مخابرات از قبیل تلفن ثابت و همراه و امکانات رایانه ای و اینترنتی و با توجه به اشتغال روزافزون شهروندان جهت انجام امور روزمره زندگی استفاده از تکنولوژی‌های ساده و در دسترس جهت تسهیل در این ارتباط از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
لذا شهرداری گلستان در رویکردی نوین با بکار بستن دانش فناوری اطلاعات و سیستم های مخابراتی، سامانه ای را ایجاد نمود که به انجام سریع ودقیق امور شهری با نظر مستقیم و مشارکت فعال شهروندان می پردازد و ساکنین شهر را نسبت به محیط زندگی خویش وارد عرصه مدیریت می نماید.
سامانه137  با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیرران ارشد شهرداری راه اندازی شد.
این سامانه جایگزین مراجعات مکرر حضوری شهروندان به مبادی اجرایی گردیده است و اینک شهروندان میتوانند بدون مواجهه با هرگونه انتظار و خواسته ای از سوی مبدا اجرایی و بدون منت با تماس با سامانه 137 به خواسته‌های شهری خود برسند.

نمایش ادامه آرشیو