پیشرفت 80 درصدی پروژه احداث مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

شهردار گلستان از پیشرفت مطلوب و 80 درصدی پروژه احداث مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ احداث مجموعه ورزشی و احداث استخر قلعه میر از جمله پروژه های مهم عمرانی شهرداری گلستان است و در حال حاضر با تلاشهای مضاعف در حال اجرا می باشد که با متراژ 1382 متر مربع زیر بنا از بزرگترین مجموعه های ورزشی منطقه می باشد.
مهندس عرب شهردار گلستان در همین زمینه اظهار داشت: با توجه به نوع و ابعاد سازه این سوله جزء استخر های بزرگ استان است که مجموعه استخر به مساحت 1382 متر مربع و سالنهای ورزشی در طبقات به مساحت 1200 متر مربع می باشد.
شهردار گلستان عنوان کرد: پروژه استخر که مجهز به سونای خشک و بخار و جکوزی می باشد، دارای سازه فلزی با اتصالات پیچ و مهره و سقف کامپوزیت می باشد که اکنون در اجرای تأسیسات قرار دارد.
وی روند اجرای پروژه مجموعه ورزشی و  استخر قلعه میر را مطلوب خواند و گفت: این پروژه ها با روند خوبی در حال اجراست و در اسرع وقت به بهره برداری خواهد رسید.
مدیریت شهری گلستان در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: خدمات ارائه شده از سوی شهرداری در مقایسه با سال های گذشته بسیار متفاوت و مهم می باشد که این موضوع سبب تحول در خدمت رسانی به شهروندان گلستانی شده و رضایت شهروندان را در پی داشته است.

نمایش ادامه آرشیو