همدلی و اتحاد، رمز پیشرفت شهرداری و توسعه شهر گلستان

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

مهندس عرب در آئین معارفه معاون اداری- مالی ، همدلی و اتحاد را گام اساسی پیشرفت شهرداری و به تبع آن توسعه شهر بر شمرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب در آئین معارفه معاون اداری – مالی شهرداری، گلستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و جان باختن شماری از هموطنانمان در سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج، از حضور گسترده مردم بویژه کارکنان شهرداری در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.
شهردار گلستان با اشاره به رخ دادن حوادث طبیعی زلزله و برف سنگین در مدیریت 6 ماهه خود گفت: مدیریت بحران این حوادث به صورت مطلوبی انجام شد و در اولین ساعت هر دو مورد، شهرداری گلستان برحسب وظیفه ذاتی خود وارد عمل شد و سعی کرد از مشکلات بوجود آمده بکاهد اما آنچه که  در این مدت مشهود بود کمبود تجهیزات مدیریت بحران بود و مدیریت شهری برای جبران آن تلاش مضاعفی انجام داد.
مهندس عرب با بیان اینکه شهروندان شهر گلستان لایق بهترین ها هستند، خاطر نشان ساخت: علاوه بر پروژه های مهمی که در سطح شهر در حال اجراست، باید در طرح استقبال از بهار سعی کنیم با ارائه خدمات بهینه  و نو رضایت خاطر و آرامش و زیبایی بصری را به آنها هدیه دهیم.
مدیریت شهری گلستان پیشرفت اجرای پروژه های عمرانی را مطلوب توصیف کرد و گفت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان و افزایش سرانه های عمرانی و رفاهی، خدماتی و ورزشی، چندین پروژه مهم از قبیل زیرگذر سه راه آدران که بیش از 4 سال نیمه کاره رها شده بود، اجرای مجدد آن از سر گرفته شد و با پرداخت هزینه زیادی برای جابجایی تأسیسات آب، برق، گاز و تلفن با همت شهرداری اجرای آن از سر گرفته شد و تا کنون پیشرفت مطلوبی داشته و قبل از پایان سال جاری مسیر رفت و برگشت جاده ساوه در این محدوده بازگشایی و به حالت عادی بر می گردد. زیرگذر در اوایل سال 1397 به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار گلستان افزود: ما خدمتگذار مردم هستیم و باید با ارباب رجوع به صورت صحیح و سنجیده رفتار شود و هیچ گونه کوتاهی در این زمینه از سوی کارکنان و مسئولین شهرداری پذیرفته نیست.
وی همدلی و اتحاد را رمز پیشرفت شهرداری و توسعه شهر بر شمرد و اظهار داشت: مسئولین و کارکنان شهرداری باید ضمن داشتن نظم و انضباط اداری، در خدمت به شهروندان همدل و همفکر باشند تا با سامان گرفتن و بهبود عملکرد شهرداری، شهر گلستان نیز به توسعه برسد.
مهندس عرب در پایان با بیان اینکه آقای احمد عزیزی سابقه و تجربه بالایی در حوزه های مختلف شهرداری داشته و فردی نیک سرشت و با حسن خلق می باشند، وی را به عنوان معاون اداری و مالی شهرداری معارفه کرد.

نمایش ادامه آرشیو