بررسی مشکلات شهروندان در دیدار مستقیم با شهردار گلستان

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

مهندس عرب در بیستمین ملاقات عمومی خود با شهروندان، بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل کارهای آنان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ ملاقات عمومی از جمله برنامه های منظمی است که با هدف رفع مشکلات شهروندان برگزار می شود و این امکان را برای مجموعه شهرداری فراهم می کند که با هماهنگی بیشتر در کوتاهترین زمان به ریشه یابی مشکلات عمومی و برنامه ریزی برای حل آنها بپردازد.
در همین زمینه بیستمین ملاقات عمومی مهندس عرب شهردار گلستان با حضور بیش از 40 نفر از شهروندان برگزار شد و مشکلات و درخواستهای مردمی در زمینه شهرسازی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی با شهردار مطرح گردید و مهندس عرب دستورات و راهکارهای قانونی را در خصوص رسیدگی به مشکلات مطرح شده، صادر کرد.
در حاشیه این جلسه شهردار گلستان گفت: این جلسات با هدف توجه به نیازها و رفع مشکلات ملکی و محلی شهروندان روزهای چهارشنبه هر هفته در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار می شود.
مهندس عرب خاطر نشان ساخت: تمامی این ملاقاتها تا حصول نتیجه و پاسخ درست به شهروندان از سوی مسئولین واحدها، معاونت ها و سازمانها تابعه شهرداری رصد می شود تا درخواست ها و مشکلات شهروندان در چارچوب قانون مورد رسیدگی قرا گیرند و این موضوع در ارزیابی عملکرد شهرداری توسط مردم تأثیر گذار است.
وی بار دیگر با تأکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، بر تکریم و احترام ارباب رجوع و تسهیل و روان سازی رسیدگی به مشکلات آنها تأکید کرد.

نمایش ادامه آرشیو