مهندس عرب: گرمابه متروکه سلطان آباد به بازار روز و پارکینگ طبقاتی تبدیل می شود

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶

شهردار گلستان از تغییر کاربری گرمابه متروکه محله سلطان آباد به فضاهای خدماتی جهت رفع معضلات زیست محیطی و بهداشتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس علیرضا عرب شهردار گلستان با حضور درعملیات تملک و تخریب این گرمابه در محله سلطان آباد در جمع خبرنگاران، گفت: جهت رفع معضلات زیست محیطی، بهداشتی و اجتماعی، جبران کمبود پارکینگ و ایجاد بازار روز با توافق مالک این گرمابه ساخت چهار طبقه تجاری، اداری و پارکینگ در دستور کار مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر گلستان قرار گرفت تا گامی دیگر در خدمت به مردم فهیم شهر گلستان برداشته شود.
وی تملک، تخریب و تغییر کاربری گرمابه متروکه شهر گلستان در سی متری شهید سردار همدانی را از اقدامات ضروری عنوان کرد و انجام این پروژه مهم را در کاهش رفع معضلات زیست محیطی بهداشتی اجتماعی موثر دانست.
مهندس عرب ایجاد تسهیلات لازم برای رفاه حال شهروندان را از وظایف ذاتی شهرداری خواند و تأکید کرد: برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی های لازم  مدیریت شهری گلستان در مسیر توسعه و پیشرفت و آبادنی شهر گلستان مورد بررسی قرار گرفته و اکنون شاهد پیشرفت مطلوب در اجرای پروژه های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری گلستان هستیم.
شهردار گلستان تصریح کرد: همچنین با حمایت ها و مصوبات اعضای شورای اسلامی شهر، برنامه های اساسی در جهت ساماندهی و نظم بخشیدن به وضعیت دست فروشان و دوره گردان و هدایت آنها به مراکز مشخص شده در دست اقدام می باشد و به منظور دسترسی آسان به اقلام مورد نیاز شهروندان، مطالعاتی در زمینه احداث بازار میوه و تره بار انجام و به لطف الهی احداث این گرمابه به مرگز تجاری و اداری از اولویت های این محله بشمار می آمد.
شایان ذکر است این گرمابه متروکه در 30 متری شهید همدانی، ده متری دوم واقع است.

نمایش ادامه آرشیو