مهندس عرب: شریک مشکلات مردمم/ شهروندان گلستان شایسته بهترینها

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶

شهردار گلستان خبر داد: اتمام فونداسیون فیسینگ های رمپ خروجی وشروع عملیات قلوه ریزی پشت فیسینگ ها هم اکنون در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان در خصوص ویژگی های مهم این پروژه خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه با بهترین روشهای روز دنیا جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل عبور و مرور با جدیت تمام در حال انجام است، به طوری که با توجه به حجم ترافیک سنگین تقاطع سه راهی آدران، این معضل ترافیکی تا پایان سال تسهیل می یابد.
مهندس عرب شهروندان گلستانی را شایسته بهترینها دانست و افزود: به سبب کاهش بار ترافیکی و به طبع صرفه جویی در زمان و مصرف انرژی، احداث تقاطع غیرهمسطح در سه راه آدران یک پروژه ضروری است اکنون با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده و اتمام فونداسیون فیسینگ های رمپ خروجی وشروع عملیات قلوه ریزی پشت فیسینگ ها را به خود دیده است.
شهردار گلستان خود را شریک مشکلات مردم خواند و تصریح داشت: پروژه پل زیرگذر در یکی از اصلی ترین و پرترددترین خروجی و ورودی شهر قرار دارد و ما در تلاشیم تا هرچه سریعتر با اتمام تونل به طول 250 متر و رمپ های خروجی و ورودی هر کدام به طول 150 متر است، ساخت سازهای بتنی دیواره پل را آغاز کنیم.
مدیریت شهری گلستان با اشاره به اینکه تابلوهای راهنمایی به اندازه کافی جهت شناسایی مسیرهای جدید نصب گردیده، اظهار داشت: از صبر و حوصله شهروندان جهت تحمل مشکلات ترافیکی که در این مدت برای آنان بوجود آمده تشکر می کنیم و تمام تلاش خود را برای اتمام به موقع این پروژه بزرگ عمرانی به کار خواهیم گرفت.

نمایش ادامه آرشیو