شستشوی باکس و زیر باکس‌های زباله سطح شهر گلستان

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶

اکیپ های خدمات شهری شهرداری، باکس و زیر باکس های زباله سطح شهر را به صورت هفتگی شستشو می نمایند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ اکیپ های خدمات شهری واحد امور شهر به دستور شهردار گلستان با هدف جلوگیری از انتشار آلودگی و بوی شیرابه ها و دست یابی هر چه بیشتر به زیبایی ظاهری خیابان های سطح شهر، باکس های زباله و زیرباکس زباله ها سطح شهر به صورت مستمر شستشو می شوند.

مهندس عرب شهردار گلستان به خبرنگار روابط عمومی گفت: شیرابه زباله به عنوان کانون انواع بیماری های قارچی و عفونی تهدیدی بر سلامتی جامعه بوده و ۱۰ برابر پساب فاضلاب شهری آلودگی دارد، از این رو شهروندان عزیز نیز برای حفظ بهداشت و سلامتی خویش تلاشگران مجموعه خدمات شهری شهرداری را یاریگر باشند.

وی افزود: اگر شهروندان زباله را به موقع یعنی همان ساعت ۹ شب در باکس ها قرار ندهند چون فاصله زیادی تا تخلیه زباله ها وجود دارد و مخزن ها نیز پلاستیکی و فلزی است در فضای بسته برای ساعت ها قرار گرفته و بوی بد و شیرابه آن سرازیر می شود.


مهندس عرب خاطر نشان کرد: هر شب جمع آوری زباله ها راس ساعت ۹ شب جمع آوری می شوند و از شهروندان تقاضا می کنیم به منظور جمع آوری به موقع و جلوگیری از شیوع آلودگی هر شب زباله های خود را رأس این ساعت در باکس های مربوطه قرار دهند.

نمایش ادامه آرشیو