عملیات عمرانی پروژه آماده‌سازی و احداث بلوار باغداران محله میمنت آباد آغاز شد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶

مهندس عرب از احداث بلوار در محله میمنت آبادو اتصال آن به خیابان بهشتی به طول 1800 متر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس علیرضا عرب سرپرست شهرداری گلستان در این باره گفت: دانش آموزان و شهروندان این محله با تردد در این مسیر رنج میبردند که مدیریت شهری گلستان با تصمیم شورای اسلامی شهر گلستان با احداث بلواری به نام باغداران به طول 1800 متر اقدام نموده است.
سرپرست شهرداری گلستان افزود: عملیات عمرانی پروژه آماده‌سازی و احداث بلوار باغداران با توجه به فصل سرما و لزوم هدایت آبهای سطحی و افزایش رفاه حال شهروندان اجرایی شده است که این پروژه در مرحله خاکبرداری و جدول گذاری است و با عملیات جهادی به زودی پایان خواهد یافت.
سرپرست شهرداری گلستان با بیان اینکه موقعیت مکانی بلوار باغداران حدفاصل شهرک میمنت آباد تا خیابان بهشتی قلعه میر است، بیان کرد: احداث این بلوار با توجه شرایت نامطلوب آن در گذشته، ضروری بود و همچنین یکی از درخواست‌های شهروندان برای تردد آسان بود.
وی اضافه کرد: خاکبرداری، مخلوط ریزی، جدول گذاری، آسفالت و کانال سنگی از مشخصات عمرانی این پروژه است.
مهندس علیرضا عرب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تدابیر ارزنده رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری با عظمی راسخ و با برنامه ریزی های کارشناسی شده گام های موثری در رفع مشکلات و معضلات موجود در سطح شهر برداشته و نسبت به خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اقدام خواهد نمود.

نمایش ادامه آرشیو