مهندس عرب: پروژه زیرگذر سه راهی آدران در 5 نقطه به صورت همزمان در حال فعالیت عمرانی است.

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان از تجهیز کارگاه فاز دوم پروژه احداث زیرگذر سه راهی آدران و شروع به کار ضربتی در 5 نقطه با اکیپ های جدا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین پروژه های شهرداری گلستان که در طرح ضربتی مدیریت شهری قرار دارد پروژه سه راهی آدران است که با فعالیت و پیشرفت مطلوب در حال انجام است.
بر اساس این گزارش مهندس عرب افزود:  اجرای این پروژه که با تلاش شبانه روزی مدیریت شهری گلستان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، اکنون پس از گذشت 100 روز، پیشرفت مطلوبی به خود دیده است  و بهره برداری از اولین فاز آن در این مدت کوتاه، رضایت کسبه و شهروندان فهیم گلستان را به همراه داشته است.
مهندس عرب با اشاره به اینکه سه راهی آدران به عنوان یکی از مهمترین مسیرهای شهر گلستان، علاوه بر دارا بودن ویژگیهای محیطی و بصری دارای نقش عمده ترافیکی می باشد، افزود: با احداث دو فاز اجرایی، ترافیک محور ترانزیت جاده ساوه روان شد و اکنون تجهیز کارگاه فاز سوم اجرایی انجام گردید و تلاش مدیریت شهری گلستان در راستان روان سازی این محور ادامه دارد.
سرپرست شهرداری گلستان در پایان از مراحل پیشرفت این پروژه ملی خاطرنشان ساخت: حفر تونل زیرگذر سه راه آدران به طول ۲۵۰ متر، آرماتور بندی، خاکبرداری رمپ خروجی (جاده شهریار) و زیر تونل، برداشت آسفالت رمپ ورودی و تابلیه جاده ساوه جهت حفر شمع ها و بتن ریزی و ایجاد تابلیه فاز دوم این پروژه به صورت همزمان در 5 نقطه در حال فعالیت عمرانی است.

نمایش ادامه آرشیو