تخریب اسکلت های فلزی رها شده 40 ساله تقاطع بلوار شهید ابدام و جاده ساوه در راستای ادامه زیباسازی و ساماندهی مبلمان شهری گلستان

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶

با درایت مهندس عرب و مجوز شورای اسلامی شهر، اسکلت های فلزی رها شده 40 ساله تقاطع بلوار شهید ابدام و جاده ساوه در راستای زیباسازی و ساماندهی مبلمان شهری گلستان تخریب شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ زماني كه شهر تحت تأثير عوامل مختلف، دچار رشد بي‌رويه و شتابان مي‌شود، به سرعت منبسط شده، گسترش مي‌يابد و بالطبع تغيير و تحولات آن چندان منطقي و قاعده‌مند پيش نمي‌رود. يكي از نتايج چنين روندي، ناهنجاري و اغتشاشات بسياري است كه در سيما و كالبد فضاهاي شهري رخ مي‌نمايد که شهر گلستان نیز از این امر مستثنی نیست.
در همین راستا شهرداری گلستان به منظور جبران اين كاستي‌ها، با انجام برخي اقدامات و سياست‌گذاري‌ها، سعي در بهبود كيفي، بصري و زيباشناختي كالبد شهر دارد تا نقايص و معايب موجود را رفع نمايد.
مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: یکی از ناهنجاریهای بصری شهر وجود اسکلتهای فلزی رها شده در تقاطع جاده ساوه و بلوار شهید ابدام بود که چهره شهر را مخدوش کرده و محل تجمع معتادین و اوباش نیز شده بود.
وی با بیان اینکه قدمت این اسکلتهای فلزی به بیش از 40 سال می رسد، ادامه داد: مدیریت شهری در ادامه ساماندهی مبلمان شهری و زیباسازی آن و با أخذ مجوزهای لازم نسبت به تخریب کلی اسکلتهای رها شده، اقدام کرد تا علاوه بر اجرای پروژه های مهم عمرانی از قبیل زیرگذر سه راهی آدران، تعریض پل جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای، ساماندهی رودخانه شادچای و کانال سیاب و تکمیل پروژه هایی همچون استخر و زورخانه، گام موثری در زیباسازی شهر بردارد.

نمایش ادامه آرشیو